Kredyt dla firm, bez ZUS i US – jak uzyskać?

Kancelarie kredytowe to niezależne instytucje, które oferują szereg ofert kredytowych i profesjonalne doradztwo na każdym etapie trwania współpracy. Firmy pośrednictwa kredytowego zapewniają inne warunki udzielania kredytów, aniżeli tradycyjne banki. Proces przygotowania wniosku o ich udzielenie najczęściej nie wymaga rozbudowanej dokumentacji. Kancelarie kredytowe udzielają środków finansowych m.in. bez konieczności posiadania zaświadczeń z ZUS i US. Podmioty gospodarcze, mające zaległości finansowe w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, czy Urzędzie Skarbowym, nadal mają możliwość uzyskania kredytu na rozwój firmy.

Kredyt bez zaświadczeń – czy to możliwe?

Uzyskanie kredytu bez zaświadczeń za pośrednictwem kancelarii kredytowych jest możliwe. Firmy świadczące usługi w obszarze pośrednictwa kredytowego nie wymagają dostarczania dokumentów potwierdzających dochody przedsiębiorstwa, czy innych elementów dokumentacji, które stanowią nieodłączną część wniosków kredytowych składanych w tradycyjnych bankach. W takich sytuacjach kancelarie kredytowe bazują przede wszystkim na innych kryteriach oceny wiarygodności finansowej danego podmiotu gospodarczego. Wszelkie formalności i warunki współpracy ustalane są indywidualnie z klientem.

Kredyt dla nowych firm

Nowo powstałe firmy często napotykają się z trudnościami w przypadku chęci uzyskania kredytów. Głównymi powodami ograniczeń w tym obszarze są: brak udokumentowanych dochodów, niestabilność finansowa na wczesnym etapie działalności, a także niestabilność finansowa. Kancelarie kredytowe oferują jednak spersonalizowaną ofertę nowym przedsiębiorstwom, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Dzięki temu firma może uzyskać niezbędne środki na rozwój i z większą intensywnością zacząć realizować swoje plany inwestycyjne. Specjalistyczne rozwiązania dla nowych firm to jeden z głównych obszarów działalności firmy kancelariakredytowa.biz.